There she goes again! :P - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Denise V - WaarBenJij.nu There she goes again! :P - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Denise V - WaarBenJij.nu

There she goes again! :P

Blijf op de hoogte en volg Denise

01 April 2013 | Nederland, Alblasserdam

Hoi vrienden, familie en ander gespuis,

Mijn inentingen zijn gezet, mijn koffer gepakt, mijn ticket ligt klaar en accomodatie is geregeld (thank God :)). Met andere woorden: Ik ben klaar om te gaan!

Het lijkt wel alsof ik elk jaar de hort op ga en dat is ook zo :P Deze keer brengt het avontuur mij naar Rabat, Marokko waar ik als vrijwilliger aan de slag ga en kindertjes Engelse les ga geven. Geen idee of ik ze echt wat kan leren, maar ik heb er zin in. Dit wordt allemaal mede mogelijk gemaakt door de zogeheten EVS subsidie uitgegeven door het Nederlands Jeugd Instituut/EU via het Youth in Action programma. Via dit programma worden jongeren/studenten geïnspireerd om in het buitenland aan de slag te gaan en het avontuur van hun leven te gaan beleven (en tegelijkertijd misschien wel een klein verschilletje te maken). Meer weten? --> http://www.youthinaction.nl/eCache/DEF/1/17/521.html en http://ec.europa.eu/youth/youth-in-action-programme/european-voluntary-service_en.htm. Zelf vertrek ik met Stichting Commundo die voor mij (en de anderen) accomodatie en tickets en al het andere heeft geregeld (www.commundo.nl).

Morgenavond vertrek ik met 5 andere vrijwilligers van Commundo richting Marokko waar we dan 3 maanden zullen blijven. Over mijn (en onze) avonturen kun je dan hier lezen :)

Groetjes, en tot later,

Denise