daar ga ik dan... - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Denise V - WaarBenJij.nu daar ga ik dan... - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Denise V - WaarBenJij.nu

daar ga ik dan...

Door: denisever

Blijf op de hoogte en volg Denise

07 Februari 2011 | Nederland, Alblasserdam

Heej iedereen!!

Het is eindelijk zover! Na veel gedoe en te veel papierwerk is het nu eindelijk tijd om richting Griekenland te vertrekken. Vanavond gaan pap, mam en ik naar Dortmund om morgenochtend om 9.30u weg te vliegen richting het zuiden (dat laatste doe ik dan alleen :)).

Liefs, xx Denise

NB: ik heb zomaar wat contactpersonen uit mijn msn-lijst gekopieerd, dus als je nu zoiets hebt van "ow, rot toch op!" dan kun je je ook weer gewoon afmelden voor deze blog.

  • 07 Februari 2011 - 11:23

    Cees&Iman:

    Je staat in mijn favorieten hoor!

    Wij wensen je een fijne en veilige vlucht toe en uiteraard heeeeeeeel veel plezier in Greece! Maar dat zal vast wel lukken!

    Wij gaan je iig vanaf hier volgen en wie weet zie je ons ook wel daar verschijnen! ;-)

    Maak er wat van meid!
    xxx

  • 07 Februari 2011 - 11:25

    Carine:

    Hey Denise,

    Super veel plezier en studeerse natuurlijk ;)

  • 07 Februari 2011 - 11:41

    Rianne:

    Have fun :D

  • 07 Februari 2011 - 15:45

    Giordana:

    Hee Denise!
    Ik had graag nog even langs willen komen om gewoon nogmaals gedag te zeggen, maar is er helaas niet meer van gekomen... Zat jij waarschijnlijk met alle drukte ook niet echt op te wachten haha! Ik zal je zeker missen elke zaterdag, dus wat je voor mij mag doen is een Griekse dans aanleren en dan kan je die daarna aan mij laten zien! :D Nou heel veel plezier daar...en studeren hè!!! :D Liefs Giordana

  • 07 Februari 2011 - 18:38

    Kim Schuurman:

    Hey denise,

    HAVE FUN!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alblasserdam

Denise

Actief sinds 27 Jan. 2011
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 66573

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2015 - 16 November 2015

Nice

01 April 2013 - 30 Juni 2013

Marokko :)

01 April 2012 - 21 April 2012

Stage in Berlijn :)

08 Februari 2011 - 21 Juni 2011

Studeren in Thessaloniki!!

Landen bezocht: