I'm back!!! :P - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Denise V - WaarBenJij.nu I'm back!!! :P - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Denise V - WaarBenJij.nu

I'm back!!! :P

Door: denisever

Blijf op de hoogte en volg Denise

30 Maart 2012 | Nederland, Alblasserdam

Jaahaa!! Jullie zien het goed. Jullie favoriete reisblogster is weer terug op het web :P En dat betekent dat ik ons kleine landje weer eens ga verlaten :) Deze keer vertrek ik niet naar het zonnige zuiden (waar het dit jaar wel goed weer is - niet eerlijk), maar ga ik onze oosterburen verblijden met mijn aanwezigheid. En ja, ik ga echt naar Duitsland (;)), Berlijn om precies te zijn, om daar stage te gaan lopen bij het Institute for Cultural Diplomacy (www.culturaldiplomacy.org voor diegenen die willen weten wat dat dan is).

Omdat ik daar fulltime ga werken en daarnaast ook mijn scriptie moet schrijven (en leuke dingen wil gaan doen :P) weet ik niet hoeveel tijd ik zal deze keer zal hebben om mijn blog bij te houden, maar ik ga m'n best voor jullie doen!!

Xx, veel liefs, en tot ooit!!

• 30 Maart 2012 - 21:38

Erika Sikking:

Hoi Denise, heel veel succes met stage en scriptie schrijven, maar natuurlijk ook veel plezier in Berlijn. Een hele mooie stad!! (oud-collega van je moeder, vlietp apo)

• 31 Maart 2012 - 09:16

Harriette Katsman: