I'm back!!! :P - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Denise V - WaarBenJij.nu I'm back!!! :P - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Denise V - WaarBenJij.nu

I'm back!!! :P

Door: denisever

Blijf op de hoogte en volg Denise

30 Maart 2012 | Nederland, Alblasserdam

Jaahaa!! Jullie zien het goed. Jullie favoriete reisblogster is weer terug op het web :P En dat betekent dat ik ons kleine landje weer eens ga verlaten :) Deze keer vertrek ik niet naar het zonnige zuiden (waar het dit jaar wel goed weer is - niet eerlijk), maar ga ik onze oosterburen verblijden met mijn aanwezigheid. En ja, ik ga echt naar Duitsland (;)), Berlijn om precies te zijn, om daar stage te gaan lopen bij het Institute for Cultural Diplomacy (www.culturaldiplomacy.org voor diegenen die willen weten wat dat dan is).

Omdat ik daar fulltime ga werken en daarnaast ook mijn scriptie moet schrijven (en leuke dingen wil gaan doen :P) weet ik niet hoeveel tijd ik zal deze keer zal hebben om mijn blog bij te houden, maar ik ga m'n best voor jullie doen!!

Xx, veel liefs, en tot ooit!!


  • 30 Maart 2012 - 21:38

    Erika Sikking:

    Hoi Denise, heel veel succes met stage en scriptie schrijven, maar natuurlijk ook veel plezier in Berlijn. Een hele mooie stad!! (oud-collega van je moeder, vlietp apo)


  • 31 Maart 2012 - 09:16

    Harriette Katsman:

    Also, viel Spass!!!!

    tjuss Harriette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alblasserdam

Stage in Berlijn :)

Recente Reisverslagen:

20 April 2012

Tot zover Berlijn....

14 April 2012

Toch maar even een update...

30 Maart 2012

I'm back!!! :P
Denise

Actief sinds 27 Jan. 2011
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 66411

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2015 - 16 November 2015

Nice

01 April 2013 - 30 Juni 2013

Marokko :)

01 April 2012 - 21 April 2012

Stage in Berlijn :)

08 Februari 2011 - 21 Juni 2011

Studeren in Thessaloniki!!

Landen bezocht: